אייכלר בריאיון: זו הסיבה שהאדמו"ר מבעלזא שלח לי ולדרעי יין

אסתי פלד No Comments on אייכלר בריאיון: זו הסיבה שהאדמו"ר מבעלזא שלח לי ולדרעי יין

ח"כ ישראל אייכלר ב"מהדורה המרכזית": "הציבור הבין שגדולי ישראל לא זועקים בשביל פוליטיקה, אם לא היינו מנצחים יכול להיות שלא היינו יכולים לחיות פה יותר" | הריאיון המלא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה בהחלט נס גדול מאד שניצחנו בבחירות, הרפורמים השקיעו מיליונים להביא ערבים להצביע. ידענו מה הם מסוגלים לעשות. הם רצו לעשות פה מדינה אנטי יהודית".

"החד פעמי זה השפלה ובושה, אנחנו נתקן את העוול שהם עשו. גדולי התורה שהתכנסו היום הורו לנו לתקן את מה שצריך. לא ייתכן שילדים חרדים יופלו כי הם חרדים והציבור לא יקבל את זכויותיו בדיור, אנחנו באים בתקווה לתקן קודם כל את העיוותים שהם השאירו".

"בארה"ב ואירופה מקובל לתת מזון לילדים. כל ילד ולאוו דווקא חרדי, צריך לקבל זיכוי למזון בסיסי בריא. לא כסף, אלא לפי מספר הזהות ילדים יוכלו לרכוש בסופרים מזון".

"גם בחינוך חסרים לנו מאות כיתות. מנסור עבאס מחייב את כולנו לבקש את מה שצריך, ילדים לא צריכים ללמוד בקראוונים" אמר אייכלר.

"הגבאי של האדמ"ור מבעלזא הגיע אליי ונתן לי בקבוק יין מהרב'ה. אריה דרעי קיבל בקבוק יין בערב שבת. הרבי חש שהיה כאן ממש נס ושלח לנו בקבוקי יין".

"הציבור הבין שגדולי ישראל לא זועקים בשביל פוליטיקה, אלא שאם לא היינו מנצחים יכול להיות שלא היינו יכולים לחיות פה יותר".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות